بچهای قدیمی.. کسی منو یادش میاد؟

بچها جونم.. داشتم اهنگای قدیمی کیپاپ رو گوش می‌کردم که یاد شماها افتادم دلم خیلی براتون تنگ شده البته الان تقریبا هیچکس از قدیم نیست و مطمئنم هیچکس منو یادش نمیاد اما دلم واقعا واسه همتون واسه اون دوران واسه کویین هالزی واسه پانی واسه ددیسا واسه شوکو واسه مین الی واسه ساکورا واسه ثناپاتر واسه همه تون که الان حضور ذهن ندارم (ساعت چهار صبحه) دلم واسه تک تک تون تنگ شده دلم میخواد اگه هستید و منو یادتونه بیاید صحبت کنیم:)

اون دوران واقعا خیلی خوب بود بچه ها همه با هم دوست بودن همه کلی باهم چرت و پرت میگفتن واقعا فکر کنم بهترین دوران زندگیم بود. حاضرم همه چی بدم تا برگردم و دوباره لون موقع با همتون حرف بزنم الان یه سری جدید اومدن فاز شاخ برداشتن با همه لج افتادن فکر میکنن خیلی شاخ و خفنن درکل که ریدن به بیان منم الان اصلا نمیدونم چی دارم میگم خیلی رندوم و چرت و پرت شد مثلا قرار بود متن احساسی باشه ولی من الان واقعا خستم و تنها چی‌زی که میخولم بگم اینه که بیاید صحبت کنیم همینننن

  • ۹۸
immortal rain-

یک بیان معذرت

باران کسخنده بیانی زدم این چی بود دیگه
immortal rain-

بیان بمرده

فقط یک بیانی افسانه ای میفهمه 
M.ᥒ𝖾Ӄ᥆ ‌‌

چقدر قالبم کسشره هیچی معلوم نیست

immortal rain-

فونت چیزات سفیده باید سلکت کنم که بتونم بخونم

میبینینینیی
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

یک ام نکو معذرت

اسمم ام نکو عه:)؟ 
immortal rain-

انلی لجندز

اندرسنتند
M.ᥒ𝖾Ӄ᥆ ‌‌

وای کامنتای بارانم معلوم نیست وای رنگشونم درست نکردم وای😂😂

🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

چقدر خوشحالم که خارج از بیان دوست شدیم و الان جزو اون آدمایی نیستم که با این پست تازه پیدات کردن

منم همینطور زندگیم 
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

(خودمم گم شدم)

دستمون درد نکنه 
immortal rain-

کامنتا صورتی عین سگ کمرنگن بعد بکگراند کامنتا سفید

دیوونه شدم باران کامپیوترم خرابه نمیتونم درستش کنم:) 
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

اره نکو جون

نکو باباته
immortal rain-

نکو جون

نکو باباته
immortal rain-

همینایی که گلسا میگه

فدات شم
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

قلبونت برم🥺🤍

نرو:<<
immortal rain-

من الانم با لپتاپم ولی بلد نیستم با قالب گوه بخورم

خدایا مرسی
immortal rain-
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ***** ****** ** ***** *** **** ********** ***

یک نکو معذرتتتت
immortal rain-

نشو

جل
M.ᥒ𝖾Ӄ᥆ ‌‌

میخوام یک قالب بیلی بزنم هرکی اومد بپرسه این کیه منم بهش نگم

🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

بچها اومدم کام اوت کنم من و فاطی خیلی وقته باهمیم یعنی یجورایی دوست دخترم محسوب میشه البته بارانم همینطور اونم‌ دوسدخترمه دوتاشون عشقای منن ولی ببینید الان میتونید برید شایعه پخش کنیدسخشخخشخ🧍‍♀️

گلسا چرا بهشون گفتی مگه ما سکرت نبودیم تو بهم قول داده بودی وقتشه کات کنیم تو نمیتونی هیچیو نگه داری:)) 
immortal rain-

هیچکس تلگرامو سین نزده قشنگ معلومه اینجا چادر زدیم

+++
M.ᥒ𝖾Ӄ᥆ ‌‌

عاشق بیانم

immortal rain-

زندگی عالیه

خلبان 
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** ** *** ***** *** ******* ***

خوب نیست اینجا ازم میخوای ترتیبتو بدم هرزه کوچولو، بیا تلگرام تا ببینم با چه پوزیشنی بکنمت
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

من و باران ادامه بدیم تا فردا اینجا دویست سیصد تاست

دقیقا
immortal rain-

هرکی اومد بپرسه بگو بابای گمشدته

بابای بچهامه
immortal rain-

الان گفتی بیل خب اسمشو فهمیدن دیگه

هنوز نمیدونن فامیلیش کا- اصلا شاید بیل آبشار جاذبه رو میگم
immortal rain-

@گلسا

وای زهرا چرا گفتی پاکش کن الان لو میریممم

رریدم
immortal rain-

بمرده

بوق 
immortal rain-

بیام تو چیز وبت ببینم گلسا چی گفته

آره بیا
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

ببخشید فاطی ولی واقعا عشق زیادی که بهت داشتم نمیذاشت سکرت بمونیم.. واقعا نمیتونم تحمل کنم که کسی ندونه مال منی و نتونم جلوی جمع بهت ابراز علاقه کنم! من همه‌ی هیت هایی که قراره بهمون بدن رو میمذریم البته تستسحشججش میذارم

(الان بالا میارم *-*)

یک ابراز علاقه معذرتتتتتت
immortal rain-

همینی که گلسا گفت

مذسی
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

اشغال چرا آبرومو بردیییی:)🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ابرو چیخ
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

من تاپممممممم

عمرا
immortal rain-

عه ابجی چه شوهری

شوهرم نیست فقط حاملم کرده
immortal rain-

منطقی به نظر میاد بیل تک چشم مثلثی شیطان پرستی ایلومیناتی

ریدم
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

@باران

چه اشکالی داره بذار همه بدونن ما مال همیمممم

باران
immortal rain-

اومدم

🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

بابا من خودمم یادم نمیاد تو اون چی گفته بودم.. 

توچی.. 
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

چرا هیچکس نمیاد کامنت بذاره باهم باهاشون حرف بزنیم 

چون هیچکس مثل ما ساعت چهار و نیم صبح بیدار نیست:>
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

مدیونید فکر کنید دارم همش کامنت میذارم چون حال ندارم برم بالا صفحه رو رفرش کنم

ریدم
immortal rain-

یک دنیا معذرت

یک بیل سایفر معذرت
immortal rain-

کل کامنتاتو سین زدم یک کامنت معذرت

دستت درد نکنه 
immortal rain-

حالا که حاملت کرده باهم ازدواج کنید

متاسفانه از وجودم باخبر نیست 
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

باران مگه نه من تاپم

کخ
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

💔

م
immortal rain-

@گلسا

میرن پشت سرمون شایعه پراکنی میکنن بهمون هیت میدن

immortal rain-

گوه میخوره باخبر نباشه

متاسفانه هست از طریق بلوتوث حامله شدم
M.ᥒ𝖾Ӄ᥆ ‌‌

دو نفری 44 تا کامنت باریکلا ساعت چهار صبح عالی اید

immortal rain-

گلسا ببین عزیزم من میخوام باهات صادق باشم تو واقعا باتم تر از اونی که تاپ با-

+
بریو بخوابید
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺

راست میگی

immortal rain-

یادم افتاد من سیمپ کسیم که وجود ندا

خخ بیچاره
immortal rain-

خودت برو بخواب

من رفتم همونموقع
immortal rain-

بیاید تلگرام شب بخیر بگیم

خهسهس
🎀‌‌‌ 𝗀𝗈𝗅𝗌𝖺
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

@باران

واقعا براتون متاسفم بیشعور های دزد

 

میگم بنظرتون *** **** ******* ***

بارل


گلسا کسخنده هیونجینی زدم این چی بود دیگه:) 
𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 ‌‌‌

از بیان قدیم اندازه چصم باقی نمونده

دقیقا
پدرت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

تانی؟ سلام 

عه سلام درسا
پدرت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خوبی کوچولو؟ دلم برات تنگ شده بود . هیجا ازت خبری نداشتم

مرسی خودت خوبی؟ منم همینطور. 
پدرت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بدنیستم . 

خوبشی3:
مبل تنها و حسود

  اینجا...

کجا
𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧

دیگه هیچکی، هیچکیو یادش نمیاد.!

آشغال‌دونیش کردن خونمونو.! :)) 

قبول دارم، دستشون درد نکنه 
THE BOYZ 빵❤ 큐

هایی ! 

خودت را معرفی بنوما شاید بشناسم ، البته حافظه ماهی قرمزی دارم !!! 

این قالبتم که چشممو کور کرد تا تونستم متنو بخونم جررر😭

+ دلتنگ شوکو و ددیسا ام بخدااا ... 

سلام، خب نمیدونم چطوری بگمنمم من فاطیم با میبل و تانی هم منو میشناختن:>
وای آره باید عوضش کنم قالبو
park jisoong

های چطوری البته که کیوتم

مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
★彡 i bleed sparkles and rainbows 彡★
<3